Friday, October 06, 2006


La SEGONA pel·lícula de la que us en vull parlar, és, Children of men.
Aquesta pel·licula m'ha seduit per la imatge, presenta una estètica genial, amb un futur molt a la mida de com l'imagino quan jo soc un heroi que salvo a la humanitat. De fet, per als fans dels videojocs, aquesta és una pel·licula que en certa manera, m'ha recordat en ambientació, al Half Life 2, per cert, el millor joc, juntament amb Max Payne, que he jugant mai així de matar.
Seguim, el maxim exponaent d'aquesta pel·licula és l'actor, Clive Owen, que sembla que no en va tenir prou amb les seves sabatilles Converse vermelles de Sin City, per què molts ens caigués bé, aixi que ara esta filmant una peli, Shot em up, que es veu que serà una nova revolució de l'acció despampanant i plena de FX, després de la bizarre Matrix.
Children of Men és tambñe una pelicula del director mexicà Alfonso Cuarón, qui, per altra banda, molts creuen que és el responsable de la millor peli de Harry Potter, que el feu més adult, i per els no lectors del llibre, una pelicula impossible d'entendre, però que hi farem. A mi el prisionero d'Azkaban ( i confesso que soc lector afèrrim del llibres d'aquest mag que a vegadaes fa tanta ràbia) hem va agradar molt, i la peli.. també.
Weno children of men, chatos i chatinhes, per mi, serà un bombo, que desgraciadament, fallarà a taquilla, una llàstima, i espero que m'equivoqui, perquè segurament serà una bona peli.


Aqui tenim a la Julianne Moore, guapa on les hi hagi, que li dona la replica al clive owen.

I per cert, la peli no recorda una mica a ..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home