Thursday, March 22, 2007

Avui he pensat que, estaria bé fer alguna cosa divertida i interessant.

I no he fet puènting, tampoc he anat a port aventura ni res de tot això, si no que m'he quedat pensant... pq no aprofito que tinc el blog per proposar a tothom que hi passi, TOTHOM, que m'escrigui les tres primeres paraules que li passin pel cap, i jo li fabriqui un blog a mida!!

Llavors me n'he oblidat, un altre dia hem va fer mandra escriure al blog, i han passat tres mesos fins que avui he pensat, calla! perquè no proposes aquella idea que vas tenir fa tres mesos, ja que has tingut el mèrit de pensar-hi, dons almenys aprofita la ocasió.

I aqui és on som ara, a part de les tres paraules, també podeu proposar-me altres reptes, com no escriure cap lletra "e" ( be tmpoc cal passar-se, però ja m'enteneu...) i si no és iwal; que hem faria ilusio vaja, i a vere si ens animem!

que no cal ni que digueu hola, ni un "jo he estat aqui" només fa falta que escriviu tres paralues si sou mandrosos i mandroses.

Labels:

6 Comments:

Blogger sr. sike said...

interdimensional
fúcsia
bicicleta

;)


Bona idea.
A veure què en treus.

r.

4:22 AM  
Blogger D.de.Dídac said...

ok, su pedido ha sido procesado, ahora mismo estamos trabajando en ello, le comunicamos que en breves dias recibirà su entrada en ese blog.
para quien tenga otras tres palabras, porfavor, rogamos espere hasta la publicacion de dicha entrada, para seguir un orden, y la organización sea optima y ideal.
gràcias!
:P
per cert, boniques paraules sr!

9:29 AM  
Blogger albert said...

pipi
caca
cul

serà un blog infantil ?
titlla'm de monòton

6:38 AM  
Blogger D.de.Dídac said...

pròximament procedirem al teu "pedido" albert!
ja esta pensat, només falta transformar-lo en quelcom visual

1:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

sexe
drogues
i rock'n'roll

fàcil, no?

Va. roquer!

9:47 AM  
Blogger D.de.Dídac said...

molt bé laia, voi a por tu pedido!

3:20 AM  

Post a Comment

<< Home