Tuesday, March 20, 2007

el grog és la influència




Jo de petit jugava al Monkey Island, el millor videojoc de la història, i ara de gran fan una saga que es diu Piratas del Caribe, estaba predestinada a que m'agradés, ni que sigui perquè considero que la segona és una copia de la primera, i estimo tant la primera que per mi tot el que sorti d'aixó serà objectiu de la meva adoració absoluta, Guybrush és el millor personatge fictici, i l'Sparrow... s'hi acosta força.

Ara que hi penso, no se com no he fet mai cap entrada d'aquests videojocs d'aventures, ara ja bastant retros, bé, hi penso posar solució promés.


Perquè aquesta entrada en un principi ve inspirada després de veure el trailers de la tercera entrega dels pirates del caribe. Necessiteu quiktime.


The world's end.


Labels: ,

4 Comments:

Blogger albert said...

a mi la segona de piratas del caribe no m'agrada ... massa fantasia, i poc món de pirates. A la primera en canvi, la fantasia de la maledicció quedava molt encoberta per aquest món tant fascinant de pirates i vaixells.

1:07 PM  
Blogger D.de.Dídac said...

per mi lo millor es el mico zombie, llàstima que no hi surti cap mico de tres caps!

1:30 PM  
Blogger sr. sike said...

Jo només he vist la primera i em va agradar. I és que també he jugat al monkey island.

De fet no hi podia jugar (sóc de mac, jo..) però m'he reenganxat a aquests jocs després de descobrir l'ScummVM(.org). Un emulador del motor de render d'aquests jocs i he pogut jugar a tots aquells jocs que no havia pogut! La meva infància perduda recuperada!

jeje

4:31 AM  
Blogger D.de.Dídac said...

l'ScummVM és un programa totpoderós, certament; ens ha servit a molts per recuperar la innocència perduda, :P:ens ha permes tornar a visitar les illes monkey's, la mansió de day's ofe the tentacle's, investigar altra vegada amb sam and max's, i recuperar l'episodi perdut d'indiana jones, the fate of atlantis, la que hauria sigut una perfecta quarta part de les pel·licules de l'avanturer arqueoleg!!

6:35 AM  

Post a Comment

<< Home