Tuesday, January 16, 2007

CocoRosie




La Coco és la Sierra, la Rosie és la bianca, o potser al revés, no m'en recordo, però si que recordo que aquest duet format per les germaes Cassidy, adopta el nom del grup, per la barreja dels sobrenoms que la seva mare els hi havia posat.




Elles dues formen CocoRosie, i a mi m'encanta aquest grup. Han tret dos cd's, i els dos han estat totalment xocants per el seu só unic, inaudit i totalment nostàlgic. Els seus dos cd's són anomenats La MAison de Mon Reve, i Noah's Ark, cronlògicament.




Si hagués de triar algunes cançons, hem quedo amb By Your Side, Terrible Angels, i Techno Love Song, però només perquè són les úniques de les quals m'en sé el nom, perquè si hem saves les altres també les citaria; ... si, o realment són totes bones, o es que definitivament hem falta criteri, qui ho sap?



Que què us puc dir perquè les conegueu més? Citar-vos col·legues d'aquest duet, els populars Anthony and the Jhonsons, o el messenes de la nova cançó d'autor Devendra Banhart.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hey! Mira, no em ficaré amb les faltes d'ortografia pk mira eh k sino ... xD
Conyes a part, una magnífica entrada aquesta, molt bona la descripció del grup i el seu só (potser curta, però per sobre de tot, bona) i vaja, que la cita d'Anthony and The Johnsons, a mi la veritat no es que m'acabi d'agradar, tenen algunes cançons que se salven, això si, però, per lo general, no és un grup que em capti massa l'atenció, malgrat tot, un puntàs el fet de donar alternatives al grup que ens presentes, sempre és bò que se't plantegin les coses de forma oberta i no de la manera més tancada i dictatorial possible.
PD: enhorabona pel blog, realment val la pena passar per aquests varals (quan s'actualitza, esclar jeje)

5:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

Anthony and The Johnsons, a cau d'orella

1:03 PM  

Post a Comment

<< Home