Wednesday, April 25, 2007

per fi he trobat un anunci de televisó que em <------ ( sense la "h" eh albert :D) tenia quasi obsessionat. I per fi una de les meves preocupacions més grans a la meva vida fins ara, per fi ha estat resolta, amb tots vostés, un anunci genial, fet amb stop motion, i amb molta imaginació a més a més.
Com veieu l'anunci es de la PLay station dos, aixi que ja fa un temps d'aquest anunci, tot i que no molt, però si el suficient pq m'hagi costat bastant de localitzar-lo i per fi, presentar-lo amb ilusió per tots vosaltres.
I de regal avui:

Labels: ,

1 Comments:

Blogger albert said...

ja l'havia vist, tot i que la veritat, no el recordava.

bso i gravació em semblen genials, tot i que hi ha alguns moviments del noi qe no m'acaben de convencer.

5:45 AM  

Post a Comment

<< Home