Tuesday, June 05, 2007

A continuació tres películes d'animació de nacionalitat francesa.
No tenen res a veure res entre elles a part de la nacionalitat. Perquè només en diferència de dibuix i de tipus d'animació ja hi ha molta diferència. Mireu:

Les Triplettes de Belleville:

La profecía de las Ranas ( no hem demaneu com s'escriu amb francés pq es massa dificil)

Kaena: la profecia.

Són molt bones totes les pel·lícules, jo m'ho he passat bé mirant-les totes, i totes a la seva manera peculiar.

Labels: ,

3 Comments:

Blogger sr. sike said...

Les triplettes de Belleville senzillament esplèndida! Només cal veure que tothom en queda meravellat fins i tot sense tenir cap diàleg.

La de Kaena no m'atrau massa.

La profecía de las ranas què tal? la recomanes?

ens llegim!

10:41 AM  
Blogger D.de.Dídac said...

hola sr!

si si la profecia de la ranas es una història que ja savem tots, la de noé, però que en una època de guerres on el gran es menja el petit, i de (perquè no) el canvi climàtic jeje, dons a aquesta pel.lícula s'en poden extreure segones lectures.
a més, ben be al contrari que trippletes, podem gaudir d'un dibuix minimalista i infantil, però que no cansa i es fa divertit de videoar.
si si la recomano
ens veiem!

6:31 AM  
Blogger albert said...

Kaena: la profecia no em fa massa gràcia, però et ben asseguro que per l'estil d'ilustració, les dues primeres em faría molta gràcia veure-les!

3:18 AM  

Post a Comment

<< Home