Thursday, May 17, 2007

Brassai + ....

Hola monsieur's i madame's, a vere a vere, que esta molt quietonet aquest blog últimament. Primer de tot, penjar un parell de fotos de les que Brassai llençava a la seva estimada París de nit.

Després comunicar-vos que estic absoluta i totalment enganxat a la nova sèrie de misteria, superpoders i científics bojos, Perdidos! ( noooo, que també, però la que m'ocupa últimament és:) La passada per teuveTréH

Herois!. Es que entre una sèrie i l'altre, n'hi ha per perdre els limits de la realitat, quin mareig! :S

I finalment, la noticia de l'any i del segle, que estava esperant inconscientment, fins que hem vaig trobar amb la noticia de cara i vaig saver que aquest era el projecte cinematogràfic definitiu, que havia esperat tant de temps sense saver-ho.

L'anuncoi que.... tito Spielberg i tito Jackson (Peter), estan preparant una triologia de Tin Tin, on cada u dels dos filmaria una pelicula, i escollirien lògicament ( si no us surten el n´´umeros) un tercer director per la peli que faltaria per completar el pack Tintinià. Almenys de còmics en queden per triar, però jugant amb visiò futurística ( si que passa, es el meu superpoder, com el que pinta quadres, que jo tmb vull sortir a la sèria) jo diria el en Steven Spielberg triarà el còmic de les Set boles de Cristall, l'altre director la continuació d'aquest, i en Peter Jackos l'Stock de Cock, o com que li agraden les bèsties peludes i gegants, l'històrieta de TinTin al Tíbet. Hagan sus apuestas, estan obertes,:

com acavarà Perdidos?;

Herois continuirà mantenint de forma magistral la dignitat que el format còmic normalment no pot aguantar però que per ser un còmic ens importa una merda i els llegim igual;

i sobre aquesta triologia, si es fa, quins còmics seràn els afortunats de passar per les mans d'aquests monstres de la indústria cinematpgràfica?

PD: ja tenen raó ja els que diuen que la vida està plena de dubtes existencials, i ells pq no han sigut mai frikis, pq sinó...

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home